Tuesday, March 29, 2011

low rope couces.....

~~Rabu...
~~3/17/2o11...
~~Fisi0 laB.....
    pada ari tersebut....kami berlajar jenis2 low rope  yg lazim d gunekan...tapi sebelum i2....saye nak cerite pada pagi tersebut...hingge akhir pembelanjaran....pada 8.00 am...saya baru bangun dari tido yg lena....terkejat saye bile tengok jam pkol 8.00 am....lalu saye pon bergegas bersiap.....bile dah siap...kunci motor saya pulak hilang kemana.....kelam kabut saya d buat.....dalam 10 minit gak saya cari....akhirnya jumpe....bila sampai kat gym....saye pon cari fisio lab....dah lama x g sana..saye lupe mane tempat 2....lalu saye berpusing2 la kat tempat 2...nak dekat 2 3 kali lah saya pusing tempat 2...lalu berjumoe lah dak perempuan kelas saye...saye bertanye....dorang pon x tau....akhir sakali saye tanye lah senior sport rek kat s2...lepas 2 baru lah saye jumpe....masuk2 jew....cek hisyam pon mula perli dak2 yg datang lambat nie...lalu die tulis la L kat kehadiran kamu yg datang lambat nie.....terime jew lah.....nie antara jenis2 low yg d ajar...






d akhir pembelanjaran......cek hisyam membuka cerita die d austria....nemang best...cantik....sejuk...panas...sume ade....rase teringin sangat nak g sane,,,,,arap2 termakbul la doa saye nak g sane...amin....

1 comment: