Tuesday, February 22, 2011

perjalanan ke tasik cenderoh

pada malam nie...saya jadi sentri sukarela..dlm 3 sampai 4...pkol 5 bangun balik..untuk sembahyang subuh...lepas 2 sarapan....lepas 2 terus gerak g tasik cenderoh....kami mempunyai 9 buah bas....saya berada dalam kumpulan gunung siku....kami x dibenarkan untuk naik bas sama university....kami kene naik bas mengikut kumpulan yg d tetapkan..kami sampai ke tasik cenderoh dalam 5 jam...lame 2...biasa nye saye g perak dalm 3 jam jew....nie 5 jam...hemmmmm.....layan jew lah...sampai2 kami diarahkan untuk turun kan barang yg ada dalam bas....saya nasib baek kerana saya x kene jalan kaki g ke camp site seperti yg laen....saya dan 5 org rakan saya naek 4 weel ke campsite untuk angkat2 barang d dalam lori....lepas sume sampai ke kem...sume gunung d beri tugas masing2 untuk buat camp craf....saye d beri tugas laen....saye d tugas kan memasang lampu d tempat yg gelap tidak belampu....saye d lantik sebagai ketue dalam hal nie..dugaan dtg melimpah-limpah kat kami...dgn hujan nye...lapar nye...lampu x mau idup....penat....macam2 lah lagi...pada malam 2 baru lah lampu idup,,,saya rasa bergitu gembire pada saat 2....lega.....^0^......

No comments:

Post a Comment